huvuden

isn't it beautiful ?
jag vet, vi vet
vår blogg äger sönder skit azzo.
inte för att det är så speciellt att äga skit men.
ha ha
men visst är vårt nya utseende hett ?
jag menar, bara kvinnan med de otroliga pattarna gör ju hela bloggen mycket snyggare.
OCH jag har verkligen skillz på att måla.
men inte i paint, utan photoshop ♥ en del är ju lite bättre en alla andra och har det hemma, på sin egna dator, aaa.
bra med besökare idag med, t a c k.
imorgon uppdaterar inte jag så mkt, men emelie desto mer. YEP eller yap. ehhe som affären, typ. k?

--------------------------------
Hiss.

Höstlovet

Ja, det säger väl allt ? Det är ju hur klockrent som helst.
Höstlovet är underbart, sovmorgonar <3 mmm

Skidsemester

tro det eller ej, men det är något jag hissar. det är ju trots allt ganska mysigt att sitta i stugan med långfillingar, en stor tröja och raggizar och varm choklad.

Diss.

Mardrömmar

inatt drömde jag världens mardröm, och det har jag gjort flera dagar i rad. bla att en häst förvandlats till en äcklig gubbe som sågade med en motorsåg i min lillasysters rygg.

Torra ben
grose. aaa, hur kul är det att gå omkring med ett par vitfjällande ben? inte kul.

Kommentarer
Postat av: syrran

ingen rolig mardröm :(

2009-10-26 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0