Kanon

hehe
saknar min mammiz och pappiz
förlåååååååt älskar readers, men jag har varit away. tiiep i albanien, eller neeeee.
tänkte skriva om något, men fan kommer inte ihåg va det va.
det va snöblandat redn idag ♥ löwiz på blask ihiiih.
IDAG ÄR DET IDOL, jag vill gärna se på det. eheheh ja.
inte för att skryta, men jag vet att nya ica reklamen är rolig men elak. ledsen gubbe

idag va emelie stor som ett berg och åt pizza och skrek att hos ville ha ostisar (ostbåggar) ehhhehehe
kul!!!!!
aa

måste bara säga att jag hatar folk som går mitt i gångbanan/cykelbanan när man cyklar. ASSÅ seriöst går man en person och är hyfsat normalstor KAN MAN FAKTISKT GÅ PÅ ANTINGEN HÖGER ELLER VÄNSTER SIDA. hur jävla svårt är det eller.
de tigger ju om att förlora en fot eller vafan som helst.
jag hatar folk som tror dom är mkt bättre än alla andra också. TYP SAMHÄLLAREEEEEEEEEEEEEEEEE.
attentionwhores.

vi som bor nere i grottan är tydligen inte pretty enough för att gå på deras fester eller att ens vara i samma rum som dom.
NI GÅR SAMHÄLL FÖR ATT NI INTE VET VAD NI VILL BLI NÄR NI BLIR STORA, DET ÄR INTE SÅ JÄVLA PRETTY ENLIGT MIG. VI SOM GÅR MEDIA, BF ELLER BYGG ÄR FAN SÅ MKT MER PRETTY. vi har iaf hjärnceller för att tänka vad vi vill bli.
ehee
allt för mig
hej dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå




löwiz

Kommentarer
Postat av: tigeriris

Så jävla rätt du har om samhäll! bara ge den!

2009-10-16 @ 20:04:58
Postat av: HEJHEJHEJ

BRA HANNA BRA!

du gör mig stolt

jag blri tårögd

heheheheheheheheh

fan va bra vi stavar

jag äölskar dysleckzi

2009-10-16 @ 20:08:36
Postat av: mamz

ojdå vad vi var på hugget idag, hänt nåt tråkigt idag elr saknar du bara? pok mäh

2009-10-16 @ 21:24:01
Postat av: hanna

måste ju bara lite på hugget som emelie är jämt. betyder ju inte att jag är det egentligen mamma ;) ne, saknar bara. pok häm

2009-10-16 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0