nothing normal in this world

allså, jag känner att en diss är på G.
jag älskar egentligen att dissa, det är så avslappnande.
don't you just love hating people ? hehe

åsa och kajsa asså!!! ni är bara för mkt, ibland önskar jag att de kunde se mina bitchlookar och att de skulle höra vad jag tänker.
dem så jävla barnsliga, åsa, ditt sätt du skrattar på när du härmar är bara obehagligt!
hur svårt är det att hålla reda på sitt eget namn, jag menar ÅSA OCH KAJSA. hur likt äre eller ? de enda som är likt är att det är olikt. hehe..
era flum moment som ni så jävla pretty kallar dom, är bara störande. fattar ni inte att ni inte kan vara i centrum hela tiden eller ?!!?
och kajsa, på sättet du sitter och går på.
det är stört, ditt as.

louise, du ska jämt ha ditt lypsyl. "vänta ska bara ta lypsyl", " kommer snart, ska bara ta femton kg lypsyl ifall erik skulle va i caféterian." mmm, sure. som om han vill träffa dig mongo ;s

sofia, allt är inte pinsamt. GUD! du tkr till och med att fisa offentligt är pinsamt. asså, dina pinsamma saker är orimliga. man får väl fisa eller bajsa i byxan om man vill utan att det ska vara pinsamt, HALLÅÅ vi lever på 2000 talet !!!!!

helena, du ska alltid va så lipig. skära sig i fingret gör väl vem som helst. du ska alltid vara så ful, och kissa ska du göra hela tiden. är din blåsa liten som är ärta eller ? det är din hjärna med förresten, så bright som du är !!! det är du som borde bli kallad ärtan.

josse och josse. asså vad är grejen ? måste man heta likadant eller ?  ni är wannabe varandra. det tar på mina krafter att vara kring er. ni ska alltid heta samma. ååååååh

emelie, du tror du är så cool när alla kallar dig lady gaga. men dom säger bara så för att dom inte har något bättre att säga. du är så svår pratad så de säger så för att få igång ett samtal, men du är ju sååååååååååå trög.

mathilda, du har ju ingen balans. man ramlar inte av en stol. OKEJ ? det är bara för att alla ska kolla på dig. du vill alltid att alla ska kolla på dig. så störande asså, typ som att du vill att alla ska titta på din rumpa när du ramlar. (visst den är snygg) men gud, du ska alltid förstöra den pinsamma tystnaden med att ramla på en stol.

hanna, JAG ASSÅ. jag har inga fel, bara att jag går konstigt, jag fuskar i uno, jag ÄR lady gaga, jag heter egentligen hanna helena josefine mathilda sofia louise åsa kajsa emelie bearmountain(berra2), jag kissar hur länge som helst och hur ofta som helst och jag är inte så smart när jag säger "vadå, HAHHAHHHAHA aha." hehe och jag tkr allt är pinsamt, till och med att prata i telefon. det är PIIINIGT. å faktiskt, lypsyl är my thiaaang ,eehehe. mm.


aaa klagning.se har stängt

Kommentarer
Postat av: Jonte

HAHAHAHA!!! I love dina dissar! Det stämmer verkligen om alla. du har så rätt Berra. Du har iof ALLTID rätt!

2009-10-22 @ 22:06:36
Postat av: Anders

HAHAHAHHAHA OMG!

sååå sköön asså;G

2009-10-22 @ 23:17:35
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: Anders

HAHAHAHHAHA OMG!

sååå sköön asså;G

2009-10-22 @ 23:19:29
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: Josefine Ahlström

Hahahaaa shit man fick några goa skratt!!

2009-10-23 @ 08:03:47
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: brynte

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-23 @ 09:28:18
Postat av: Helena

YES mitt nya namn måste bli " The Leeper/brighthead"

jag instämmer fullt!

HAHAHHAAHAH hanna du är dum alltså, jag började nästan lipa åt detta också, OMG

2009-10-23 @ 10:49:00
Postat av: fannyisaksson

Måste bara skratta :P haha

2009-10-23 @ 16:35:29
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com
Postat av: mamz

ojdå, vaknat på fel sida?

2009-10-23 @ 17:12:43
Postat av: hanna

mamma det är bara på skoj, mina kompisar bad mig att skriva sånt om dom. haha

2009-10-23 @ 17:24:17
Postat av: josse (eliassen då)

HAHA! FYFAN.

brabrabra :D

2009-10-23 @ 18:31:40
URL: http://josefinebetine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0