spansk macka

en smörgås är egenligen väldigt mycket
det kan vara en måltid, mellan mål, en gås med smör osv..
den kan flyga, som uggs för när jag ser ordet "uggs" tänker jag på ugglor och dom är fåglar som flyger och är vakna på natten och det kan en macka, smörgås eller toast också vara. alltså en nattmacka.
då blir det en macka som är vaken på natten men i magen på dagen. - det rimmade ehehee
när jag tänker på dagen tänker jag på skolan, i skolan ser jag både uggs, mackor och fåglar.
fåglar får mig att tänka på himlen, för det är ju där dom flyger. det är rätt kul måste jag säga.
humlor flyger också, fast dom egentligen inte borde kunna göra det.
dom är un natural.
något som mer är un natural är honung. hur gött äre egenligen ? han på kalaspuffar tillexempel, han ser likadan ut som de håriga filurerna som är i reklamen ibland på mtv. det är en filur också är det en håring boll som hoppar efter, lite kul.
alltså det jag ville säga är att en smörgås och mtv är samma sak egentligen.

någon som fattar, nje ? bara jag.
nevermind

buy buy
eheh

Kommentarer
Postat av: hej

HAHAHA HANNA

2009-10-19 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0