RMC informerar

+ lite hatlista

info

1. Efter Michael Jacksons död måse tydligen alla göra selebration skit för hans skull. Just nu ska min gamla skola ha en föreställning i hans spår och vi i mp2g ska göra en affisch till denna föreställning. Alla radiostationer har under de senaste halvåret spelat mycket, mycket mer Michael Jacksonlåtar. Man gillar honom endast för att han har dött, DÅ får han uppmärksamhet. Och bland dagens ungdomar är han tydligen en "it" person. Är det bara jag eller är detta sjukt b?

hat
2. Människor som bara klagar över hur de ser ut, över sin hårfärg, sina naglar, sina kläder osv. MEN HELVETE färga håret då? Måla naglarna då? KÖP MER KLÄDER DÅ!!!!!!!

hat
3. Folk som antar att folk har tid att göra saker åt den personen. OMG håll käften jag måste klara av mitt egna liv först, OK?

info

4. Fräknar är fint, på näsan och under ögonen... på andra. Men bara för att jag är så jäkla snäll så solar jag ute och fixar fräknar för att Eric tycker att jag är söt i det. heheh naw

info

5. Josse och Ärtan tror att jag och Eric kommer vara tillsammans föralltid, this is what they said "hanna, ni är såna som kommer vara tillsammans föralltid"............. thx you guys puz

info

6. Josse min josse har tagit KÖRKORT. Är hon bäst? Ja, det är min stumpa det.

info

7. Jag är snygg

info

8. Emelie är frän, fräsh, fräck

h
e
j
d
å

info

(9) Jag har träning idag. Jag hade träning igår och i förrgår och hade match i söndags och har match på söndag igen. Hurtiga hanna?

Kommentarer
Postat av: emelie

bra hanna, bra

2010-04-16 @ 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0