moron.com

OMGGGGGGGGGGGGGGGGG
Jag är så jävla upprörd
Det är en jävla IDIOT som bloggar som heter IDIOT
HON ÄR KOKT I SKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon har haft en frågeskit på sin blogg
Detta är den upprörande frågan och svaret.
I'll hit you if I see you.

Vad tycker du om alla vampyra filmer/serier som visas nu?
Svar: Jag tycker det har blivit en för stor grej kring twilight. Som om det är dom bästa böckerna/filmerna i världshistorien. NOT TRUE! Och vadå Edward är snygg? Pfft. Gillar dock Vampire Diaries och jag längtar till Vampire Sucks! Haha

1. Twilight-böckerna är dom finaste och underbaraste som finns. Jag lipade igenom många sidor och har inte ens läst alla än!!!
2. EDWARD. Robert Pattinson är bland det snyggaste på denna jord, I swear.
3. SÅÅÅÅÅÅÅÅ FUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKK YOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUU RETAAARDDDDDDDDDDD!!!!!!!!

Idiot säger jag bara.
OCH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hon får inte ha sin egna åsikt.
Inte om detta i alla fall.....................

Nu får ni några bilder på snyggingen för det.
Njut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0