dagens update tiiep

Hej har precis hängt hos moset med kajset, emilia(?!), ärtan och ahlis.........
Vi hade twilight maraton
hehhehe
Robert Pattinson, my true love ♥

"and so the lamb fell in love with the lion"
ååååååh
Hans repliker är så fina!!  mumz

Jag skulle inte tacka nej till honom om han skulle knacka på min dörr här (the center of the world, skara, sweden) skulle jag nog säga, DAAAAAAAAMN BOY. YOU'RE A HOT PIECE OF MANMEAT. och sen bjuda in honom i mitt förtjusande hus. :)
heheheeeeee
alla ♥ mitt hus

jag ska langa lite mer frågor.

Vad får ni alla hatlistor ifrån?
Ehhh, idiot. Från huvudet kanske? Egna erfarenheter kanske? Vi är fulla av hat och har inget annat för oss är skriva hatlistor, vi tjänar faktiskt flera miljoner på hatlistor. I Hollywood är vi askända för hatelists. De ni!

Jag vet eran hotmail till er blogg och ska hacka mig in på den snart, bryr ni er ens?

Smart att berätta det.......................

Vilka är era favoritfilmer?

Notting hill, Bamse, Pippi på de sju haven, Hannah Montana The movie, Simpsons The movie. Allt med naket.

Hur får ni så många bloggläsare?

Uppdaterar aldrig, men håller den intressant ändå (till skillnad från andra bloggare som bara skriver om dagens outfit och vad de ska göra en dag i sthlm.....) och till sist så är vi så jävliga så ingen vill missa vår underbara (underborta HHAHHA) blogg.

Ska vänta på att min pojkvän som är ute på krogen just nu ska komma hem så jag får gosa med honom.

tata





MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Kommentarer
Postat av: emelie

emilia<3

löööööööööv frågorna

2010-02-27 @ 09:53:37
Postat av: åsen

underbort hanna, heeelt underbort!

2010-02-27 @ 13:22:18
Postat av: JossEtt

Önskar han var i 3D!!

sträcker fram handen och viftar i luften



<3<3<3<33<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3

2010-02-27 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0