svar på frågor

Vi får klagomål för att vi inte uppdaterar tillräckligt, men dah? vi har faktiskt ett liv... som heter skolan.
I morgon är det inte foto i 5 timmar, jag är sååååååååååååååhääääääääär lycklig, men vi ska ha graf, jag gillar inte graf. Fast det enda vi gör på lektionerna är att leka i photobooth, sitta vid fb och lyssna på spotify. Och vi får inte glömma; flummiga. Min klass blir störd på fredagar, men det är okej.

Vi har fått ungefär 1 miljon frågor från våra 300.000 läsare VARJE DAG < - - - ja, varje dag, fattar ni?!?! Alla älskar oss.

Här är några frågor och svar;


Varför började ni blogga?
- För alla tjatade så på mig och Hanna att vi skulle börja blogga för att vi är så underbara och roliga och Sveriges befolkning behöver få en dos av oss varje dag, vi är lyckopiller.

Till Emelie: Är det du som är Lady Gaga?
- Damn! Busted. Ja, det är det. Lady Gaga är bara min image, mitt alterego förstår ni. Jag har försökt undvika denna frågan men jag antar att jag inte kan det längre. Jag menar, jag vill inte skryta om att jag är Lady G, det finns tyvärr folk som är avundsjuka på mig för att jag är så känd och älskad runt om i världen.

Hur är ni IRL?
Elaka, bitchiga, dryga, fula, idioter osv.

Är ni bönder?
Ja riktigt gammaldagsa också. Vi bor på en stor gård med hästar, hundar, katter, höns, kossor och en minigris som sover i våra sängar och sitter tillsammans med oss vid matbordet. Vi har inga mobiltelefoner, ingen bil och ingen dator eller tv. Vill vi till stan så åker vi häst och vagn vilket tar ungefär 1 timme, har vi riktigt bråttom åker vi traktor. En gång i veckan besöker vi biblioteket för att sitta 30 min vid datorn och tar reda på vad som händer runt om i världen. Vi har inga leksaker utan får göra egna av kottar, stenar och pinnar.

Jobbar ni?
Att blogga är väl att jobba? Det är minst lika jobbigt och energikrävande som att jobba på till exempel Scan, dagis eller ålderdomshem.

Favoritlåt?
Vi gillar allt med Backstreet Boys. Och Älgarna demonstrerar med Voffisarna är en gammal favorit.

Följer ni någon blogg? I såfall vilken?
Ja, det gör vi. Vilken kan vi tyvärr inte tala om här (vi vill ju inte att alla våra läsare ska överge oss hehe) men jag kan säga att den bloggen är en riktigt pärla!

Favoritord?
Nug, smacka, diadamm, jumper, gottepåse, brallor, dojjor, tjorre, sälle, det finns så många att det skulle ta hela dagen att skriva upp alla.

Vad har ni för mobiler?
Vi har en Nokia 3310 som vi delar på. Jag har den en vecka, sen har Hanna den en vecka, sen jag osv.


Tack för alla frågor, som ni förstår kan vi inte svara på alla för det skulle ta en eeeeevighet.
Hehe you just love 2 hate us ;)););


Kommentarer
Postat av: mamz

hahahaha o fniss fniss fniss

2010-02-25 @ 17:00:55
Postat av: åsis

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! GOTTEPÅSE OCH 3310!!

2010-02-25 @ 22:28:13
Postat av: josse eeeee

EMELIE?????????? VAFORIT ORD??????????



VART FAN STÅR FRISSIT? (frizzit) :D

2010-03-01 @ 20:42:58
Postat av: josse eeeee

bra svenska på mig. VAFORIT

2010-03-01 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0