räcka ut tungan = aaaaa

Yooooooooooooooooooooo
Vi gillar att inte uppdatera
Det är liksom vår grej
hehheeee
Vi gillar att räcka ut tungan på bilder, det är hett har vi hört från många stora bloggare
Så vi bjuder på en tungbild ngn gång i veckan, när tungan inte har en bad hairday :( ---> :P

Dessutom är det moget att hälsa "fuck you"

Detta inlägg riktar sig inte till någon så inte någon tar illa upp, och om någon skulle göra det, så bryr jag mig inte om det. Du är äcklig och har inte några känslor eller kompisar ändå :)


Jag opererade mig idag, det gick helt ok. Helena va på dejt idag och ärtan är söt, åsa är sjuk och josse har inget skalpell.

Hatsugna?
1. Håltimmar som man har ensam
2. Snö, kyla, snö, kyla. Detta förjäääääääääääääääävliga väder. Det var längesen det var 1 meter snö i Skara. Kommer inte ihåg senast det va så mycket snö. Vill vi ha mer? NEEEEEEEEJ DÖÖÖÖÖ SNÖ DÖÖÖÖ. Ni som gillar snö är bara för att ni är bussbarn och åker buss och behöver inte känna av kylan, tänk på oss som får cykla eller gå. Vi fryser ihjäl. Vill jag vara en snögubbe/isbit/medvetslös när jag kommer till skolan ? NEEEEEEEEEEEEEEE, dessutom är man så jävla svettig när man kommer fram in till skolan för att man iprincip sprungit då luktar man svett resten av dagen. Löv it.
3. Folk som skrattar åt en när man ramlar på en isfläck.
4. Dåliga dagar.
5. Dåliga dagar + cp folk som säger typ, "varför ska alla vara så sura idag?" MMMM, jag blir nog gladare av den kommentaren. You go girl.
6. Bloggare som köper massa nya kläder hela tiden. Du har ju för fan inget liv. Omg.

Detta var allt för oss idag, vi återkommer med mer hat, mer gilla, mer how to be a osv om ett tag. Detta inlägg får räcka ett tag. Heeeeeeeeeheh.

JAG HATAR P- GUBBAR OCH SKRIVER DE ENDAST FÖR ATT JAG ÄR DEN ENDA SOM FÅR SKRIVA DOM (+ emelie) KOMMENTERAR DU EN P- GUBBE ÄR DU EJ VÄLKOMMEN HIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.

tata

Kommentarer
Postat av: emelie

inget skalpell <333333333333333333333333

:P:P:P:P:P

2010-02-02 @ 21:48:51
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: mamz

lilla <3 snö är ju mysigt, du löv åka skidor/snowboard juh

2010-02-02 @ 22:09:56
Postat av: Åsen

"varför ska alla vara så sura idag?", jag ogillart sjuukt mycket!!!!!

2010-02-02 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0