skum

När jag var liten älskade jag att bada
När jag blir stor ska jag ha en sommarstuga utomlands
Nu bor jag i Skara och har inte ens ett badkar hemma
Men det är okej, för jag har det helt okej

För är det någonstans det ska vara helt okej att vara, så är det hemma.

Blä, smörigt det blev här nu.

Saknar ni "how to be...." ?
Bra

Idag blir det
How to be weird and disgusting at the same time.

1. Säg konsiga grejer och ät konstiga grejer, så som gräs och sniglar
2. Bete dig som om du vore 10 år ynge än vad du är
3. Hoppa från massa olika ställen, in fact, hoppa överallt
4. Slafsa med maten när du äter
5. Fis och gapa på köpcentrum
6. Ha en stor gris som ditt husdjur och ha getter i din säng
7. Va tillsammans med 4/5 killar/tjejer samtidigt
8. Om någon ber dig att göra något, gör motsatsen
9. Ge främmande folk konstiga kommentarer som, "Fina snorkråkor du har."
10. Bo i en husvagn


Detta kan vara ett resultat om du lyckas.

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0