tagz

yoyoyoyoyoyooooooooooooooooooo

Hiss och diss?
mmmm

Vi hissar:
1. Att man har namnsdag, får frukost på sängen osv. Lovely.... om det ändå vore for real
2. OS!! Hela min familj är sportfreak, så det faller sig liksom naturligt att SVT och OS är den självklara kanalen

Vi dissar:
1. Shopping och kläder i all ära. Men har man för mycket kläder i sin garderob mår man inte bättre av att se alla förbannade reklamer av fiiina vårkläder.
2. Snön. Hej snö, jag hatar dig. Hejdå. Hej våren, du får GÄRNA komma nu. Hejdå.
3. Pojkvänner som skrämmer upp en till tusen. Och då menar jag inte att man blir rädd för att dom ropar BU. Utan någotannat. :( ...... men iluveris

Nu laddar vi för onsdag då vi har Engelska B Speaking, nationellt prov alltså. Och direkt efter har vi idrottsprov. Kul.
Men vi ska nog inte klaga. Vi har aldrig läxor, och i fredags var det första provet jag haft i år. Vi har i år ca 4 prov och iprincip inga läxor.
Skönt?
Ja
Ska vi klaga?
Ne
hehehe
Media, katedral♥
btw.
Vi går på samma skola som massa kändisar
HEHEHHHEHEHE
skryta<3<3<33<33<3<3<33<3<333<3<3<3



Var ute och tog kort förut.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh fin bild hanna

2010-03-01 @ 18:06:26
Postat av: Moaaa

gud vilken vacker bild!! du är verkligen en bra fotograf!

2010-03-01 @ 22:33:29
URL: http://moake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0