:)

jag orkar inte vara rolig idag, idag vill jag vara poetisk

kärlek som man sår, är kärlek som börjar om från början
kärlek som växer som en knopp, är kärlek som är på väg att blo fulländad
kärlek som växer som en blomma, är kärlek som vissnar tillslut
men kärlek som växer som ett träd, är kärlek som växer föralltid

----

om man är lycklig
då räcker det
har man familj
då behöver man inget mer
men om man har kärlek
då har man mycket och lite till
men
har du pengar, kändisskap, popularitet
har du inget förutom journalister i arslet, pengar i överflöd och ensamhet så det räcker




nu ska jag hoppa i sängen och pussa på min bebo
update: hoppa NER i sängen, mamma. inte hoppa i

tata



hello sexy säger jag


Kommentarer
Postat av: emelie

duktiga hanna

2010-02-18 @ 00:29:33
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: mamz

vad skulle du göra i sängen sa du?

2010-02-18 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0