Hej

1. Min favoritbloggare har inte uppdaterat sin blogg på 1000 år, det känns förjävligt, vad ska jag nu läsa?
2. Jag är sjuk, det rinner snor och jag hostar och har mig. Roligt? Nej.
3. Skolan börjar i morgon. Kul? Nej. Men vi får iaf träffa brudarna, det ska bli wünderbart!
4. Jag kommer inte kunna somna i kväll för jag har inte vänt tillbaka min dygnsrytm än.


Lite tips på vad man kan göra när man inte vill sitta vid datorn längre;
(Taget från slutet.se)
  • Gå en sväng. Dvs. använd benen att röra sig runt i terrängen. Kan även kallas att spatsera.
  • Jogga lite. Dvs. att använda benen att röra sig runt i terrängen snabbare än när man går. Om du joggar fort kallas det för att springa.
  • Cykla runt och kolla på den fantastiska naturen i äkta 3D! Stanna cykeln av och till och känn på träden och stenarna.
  • Om det är varmt i vattnet där du bor, kan du ta en simtur. Detta bör du däremot inte göra om du inte kan simma. Då kan du istället göra något som kallas för att bada.
  • Besöka någon du känner.





hihihih bebi carlos från baksmällan är kjut

Kommentarer
Postat av: JosefiiiinE

Jag gillar punkt nr 3!!

3D Det var juuu just därför jag började cykla x)

2010-01-10 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0