nej inte idag

Det är förbjudet att spla uno, för det är tråkigt enligt gudinnan av jorden
Men skiter vi i det ?
YEP
För vi är MP2 SHALALALALALALAAAA


Du suger, rumphål. Asså inte att människan suger ett rumphål(usch) utan människan i fråga kallas det. hehehe


Detta är kul:
Hellu bloggisen asså sry för en så galet dålig uppdatering. Men asså jag har varit ute och då kan man ju inte blogga, daaah. hihihih. Jag har fixat en ny header, jag tycker den blev fin. Asså inte för att jag viker ut mig på den utan för att det är jag på, daah. hihiih. Alla killar gillar ju jag, oj vad dålig jag är på svenska. hihih men är man en dum korkad blondin som jag så har jag ju något att skylla på, är man brunett är man ju faktiskt bara en i en gaaaalen mängd. Jag skriver med stora bokstäver i början bara för att värka smart ibland, hiiiihi. Men shit sen kom jag på att det faktiskt det är mig vi pratar om, och ihhiiih jag är ju inte så smart. (Aaaa) ängel naaww jhihiihhi. Dagens hookup kommer senare för alla måste ju ha någon att ragga på när det är nyår. Och även fula måste ju få gosa (usch). Sen kom jag på att nyår redan varit, men shit det kommer ju ett till snart. IHihhii, och vet ni jag har färgat håret svart och det passar sååååå mycket in i mina svarta kläder och då syns det ju inte om jag har hårfärlägning eller inte. hiihi. aja
Smell yah later era bröstslickand readers. ni älskar mig hiiihihihiii. puss häni och emi

jag ger emelie en ära till detta inlägg också för att hon är så sexig och att hon håller med mig i allt jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH

åh det är ju mig dig pratar om /host <3 va glad jag blir<3<3<3<3<3<3<3<3333333333333

2010-01-05 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0