pudding då

Min mamma säger skillz, min mamma kan. ♥

Om man inte vill blogga kan man prova twigger eller va fan heter det? HHAHHAHHA kommer verkligen inte på :( buhu

Helluuu jag är en fashionista idag, a fashionbloggeeeeeeeeeeer
Jag har en kliv in garderob.
Det syns på en bild
Jag har en lila klocka
En lila jet set klocka
Den är en finis
Utan stenar
Det är manligare utan heeeeehhe
Transparant ären
Yes

Vill ni se en bildis?
Det får ni



Hittar ni den? Hehehhe jag är to die for snygg
ser ni min kliv in garderob by the waay


The close (clock) up fan va rolig jag är.......

slut på modebloggning idag
tata

Kommentarer
Postat av: Anonym

twiggah!

2010-01-12 @ 20:08:47
URL: http://kisdgcj
Postat av: hejemelie

det var jag som skrev twiggah men mitt namn ville tydligen inte synas nenenenenen tack

2010-01-12 @ 20:09:37
Postat av: Thilda

finis klocka!:D

2010-01-12 @ 21:29:48
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: ärtis

din klocka åker ju inte in i skinnet iaf :o

2010-01-13 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0