tiger snooze


liiiiite creepy.


Hat 384694+; En del människor skriver en utförlig, nästan hel uppsats om vad de gjort idag, det är kanske okej att skriva någon mening men 10 meningar? Njaaa. & då menar jag inte på sin blogg. Utan på facebook eller på bilddagboken. Jag säger såhär; skaffa blogg i stället. Det är det bloggar är till för och dessutom så blir ingen tvingad till att läsa för när man bläddrar igen senaste statuserna på facebook så läser man, iaf jag, automatiskt alla uppdateringar och det känns ju fel att sluta läsa mitt i när man redan börjat. För anledningen till att man skriver på facebook eller på sin bilddagbok är för att man vill att folk ska se och veta, men tyvärr måste jag säga att det är inte så kul att veta att du varit på gymmet, vart hos tandläkaren eller köpt en ny jacka.

Hat 3495348; Sorgliga filmer samtidigt som man har mens. Ja, man blir ju lite extra känslig då skulle jag vilja påstå och gråter kanske dubbelt så mycket man gör vanligtvis. Man tittar på extreme home makeover och gråter en skvätt för att familjen i avsnittet gråter, annars är man bara avundsjuk för att de har ett så fancy hus och inte jag.

Hat 3294846; Jag fortsätter på det där med att gråta till sorgliga filmer. Man sitter med en stor klump i halsen och tårar rinner och DÅ, i det där sorgliga ögonblicket så kommer någon och förstör genom att säga: "Meh, varför gråter du för, det är inte ens sorgligt" eller "Men herregud, sluta lipa". Nej jag vill inte sluta lipa och jag kan inte heller för hade jag kunnat det så hade jag nog inte suttit och snyftat som en gris när alla andra sitter bredvid. Och inte sorgligt? Vad kallar du någon som dör för då? Kul?



Mycket, mycket sorglig film.

Kommentarer
Postat av: åsen

håller sjukt mycket med om som sista haten!!

2010-01-12 @ 18:08:53
Postat av: bajsätarn

filmen borde heta Emelie do cry. HHAHHAHHAHHAHHAH vet du ? innan jag skrev denna kommentaren garvade jag åt det jag kom på att jag kunde skriva och nu garvar jag åt att jag skriver det.HAHHAHAHHAHAHHAHHA älskar mig men hatar folk som skriver mycket, ska jag säga........ och folk som man inte får lipa för. :(:(:(

2010-01-12 @ 19:18:44
URL: http://äterbajstillfrukost.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0