;P amdsftre

j jag hjfsa ghajsl gaja he

hej jag är: på en stol i ett förtält på campingplats blabla  på campingen enzo stella maris, i cavallino, i italien och har det gött.
i skrivande stund är det strålande sol och inte ett moln på himlen.
SKOJAR
det regnar, åskar och blixrar och jag lyssnar på robert pattinssons låt never think.
så jag överlever liksom.
snart ska väl familjen bearmountain spela poker som jag är kass på. eller jag va bäst, rent ut sagt bäst förra veckan. men det va innan jag saknade eric jättemycket, så nu är jag kass. riktigt jävla kass. vann inte ens på EN gång på sticket igår. såååå kass är jag.
jag är tur i kärlek, inte i spel.
vilket är en pro, inte en con.

jag har inte uppdatat på a long time men det är för att jag har ett liv.
jag är mongo som inte tog med den tredje twilightboken som jag har hemma.
naiv och korkad som jag är så tänkte jag "ne men tro TJOCKA, VÄLDIGT tjocka böcker hinner jag väl inte läsa ut. så jag tog bara med två.
+ elsas mode.
jag har läst ut alla.
nu har jag bara körkortsboken kvar. <3 skönt............................................


hörs väl när jag är negerbrun i guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0