...

Mina naglar gick av igår.
Jag skulle klia mig på benet och helt plötsligt var 3 naglar sönder.
Jag grät. Inombords alltså.
Jag som hade fått så fina långa naglar, men nej, såklart så ska det man fruktar hända.
Så jag fick helt enkelt klippa av resten, nu har jag skitkorta naglar och det ser förjävligt ut.
Ovant också.



En roligare sak:
Vi har påsklov nu, tisdag den 6/4 börjar vi skolan igen (jag går bara i 1,5 timmar den dagen hehehe) och på onsdagen åker vi till sthlm och kommer hem på torsdagkväll. På fredag är vi lediga och sen är det helg.
GÖTTTTTTT



Nu är det ju sommartid också, vilket innebär att vi får sova en timme mindre. Ogilla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du inte skriver eller nämner min födelsedag </3 du vet inte när jag fyller år eller hur ? <//////////3

2010-03-28 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0