tjugonde november

igår va det den nittonde.
vår dag.
jag mår bra bloggen, jag klarar mig, överlever och lever!
jag klarar detta tusen gånger bättre än jag trodde. Idag är det en månad sen och jag klarar mig utan dig.
Förressstteeeennnnnnn så är Petter – Stockholm i mitt hjärta är bäst.
SÅ bra.
Den går på repeat. Tillsammans med tove styrkes white light moment.
Dom är bra.
Hatar, VERKLIGEN HATAR den nya pantamera relkamen på spoitfy. Tar den någonsin slut? Ne.
Saknar dig, eller sakerna som påminner om dig och det är jobbigt att sova ensam.
Om ett tag hittar jag någon jag blir dubbelt så mycket kärare i än jag var i dig, om man nu kan det.
Jag hoppas det.
Jag är snyggare än någonsin iaf........
over and out

Kommentarer
Postat av: mamz

bra jobbat mamz <3

2010-11-21 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0