whiss

Om jag fick en enda önskan om vad som skulle få förbjudas i den här världen (förutom krig, mobbning and all that crazy shit hehe) så skulle jag välja detta fenomen:

till alla er som går med "ett stycke" som det så fint översätts till på vårt språk offentligt: det kommer aldrig, ALDRIG, bli okej att gå med en sparkdräkt för vuxna ute på stan. jag struntar i om det är bekvämt för det är fult och whitetrash när den är lite för liten och sitter åt så att fettet väller över. DEN SKA VARA OVERSIZE, herregud jag som inte ens äger en sådan vet om det. dessutom får man en blöjrumpa och vem fan vill ha det??????? sitt med den hemma så blir alla glada, för SÅ svårt kan det inte vara att ta på sig ett par byxor och en tröja. tack och hej, det var allt för mig (hehe rim typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0