HEJ FINISAR
Jag läste precis en blogg och blev oooooerhört upprörd.
Detta är typ första gången sen jag föddes som en person som KAN sjunga, ser bra ut och har en bra låt vunnit melodifestivalen.
Då är det ett pucko som skrivit att han ser ut som en "p12:a". För det första, att du skriver "p12:a" bevisar att du själv inte är så jäääääklans mogen. För det andra, bara för att du är så ful så att du aldrig skulle kunna få honom så behöver det inte gå ut över oss andra.
OCH NEJ, man får inte ha sin egna åsikt i detta. Alla ska lyssna på mig ehehehhe....
Jag tycker att han är snyggast, bäst och vackrast och The Moniker och Danny kan slänga sig väggen :):)
Du är så snygg!!!!!!!!!!!!!! jag, mathilda, sofia och helena älskar dig ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0