lite ilska men det är ok

Tänkte introducera mig själv till alla nya läsare!
HEHEHEH
Hanna B is my name och jag är 18 år men 19 om 1 månad och 4 dagar yaoo.
När jag blir stor ska jag gifta mig med en snygg man (jag ska självklart behålla mitt efternamn), helst blåögd, brunett och ett fint leende. Han ska älska barn, just eftersom vi ska ha tre stycken tillsammans. Jag är bombsäker på att mitt första barn blir en kille och han ska heta Elliott. Vi ska bo i en vit villa lite utanför stan (vilken stad har jag inte bestämt än) och vi ska ha en stor damm i trädgården.
Det jag är mest nöjd med mig själv är mina ögon och ögonbryn. Min favoritfärg är lila men när jag var liten var det grön.
Jag älskar att ta kort och rita i illustrator, DOCK har jag en idiot till graflärare som inte inser att man FAKTISKT BEHÖVER GÖRA NÅGOT ANNAT ÄN VISITKORT FÖR ATT UTVECKLAS, ÄCKLIGA KÄRRINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!! (angrymoment over)
När jag var 14-15 hade jag tandställning och hatade den i början, men nu kan jag inte mer än älska den.
Min klass är nr1 på ironi, and so am I. Riktigt jobbigt när man säger typ "fan vad äcklig du är" till emelie och alla i ettan bara tittar och tror att man är seriös. Men det är ju inte mitt probbe så att säga.
Förra året vid den här tiden var jag hopplöst kär i en kille och tro mig, han var världens bästa pojkvän och han är fortfarande världens bästa.
Glömmer aldrig när han sa till josse "kolla hanna eller, hon är fan snyggast i hela detta rummet" ... och vi va ute, på stadt. och hans skratt alltså, det är fasen underbart.
AJA I ALLA FALL NI BRYR ER INTE.
That's all, pok.

Kommentarer
Postat av: mamz

låter nice

2011-03-03 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0