en sak som gör mig irriterad

Folk som hejjar på ett lag i fotboll/ishockey/bandy/handboll eller liknande klankar ALLTID ner på ett annat lag hur det än står till med deras "egna" lag. VARFÖR?! Jag HATAR dessa människor. Jag har ett ex som är fruktansvärd när det gäller sånt. Hans lag är i princip sämst och så fort dom vunnit en match är han så jävla kaxig (speciellt på facebook) och uppdateringarna brukar vara ungefär: "FAN VAD GÖTT BAJEN!! NU ÄGER VI SVERIGE!! FUCK YOU ANDRA IDIOTER SOM HEJJAR PÅ NÅGRA ANDRA LAAAG!!!!!" och självklart är det folk som inte hejjar på bajen(hammarby) som kommenterar detta och skriver typ "första vinsten eller?" och han svarar så jävla omoget tillbaka, oftast något i stil med "ahmen ifk har ju inte haft ett så jävla bra år heller och vad jag har hört är du också jävligt kass på fotboll så säg inget." Ursäkta mig, men vad har personens fotbollskarriär med kommentaren att göra? Eftersom mitt ex är så jävla kaxig tycker jag mycket väl att kommentarerna också får vara det. GAAAH jag blir bara så förbannad på att han försöker äga folk samt trycka ner dom, PÅ FACEBOOK. Dra åt helvete vilka jävla tävlingsmänniskor det finns. Såna som honom borde få hamna på någon slags rehab för idioter.
That's all. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0