WHY?

Så fort vädret är allt annat en neutralt och "vanligt" måste ALLA göra statusuppdateringar om detta. Exempel:
Anders Andersson Brrrr blir att ta på sig vinterjackan i dag, hoppas det räcker för frysa vill jag inte göra!
Sara Saradotter åh solen är här för att stanna. Nu blir det att ta på sig bikinin och steka i det varma vädret med en iskall cola.
Bengt Bengtsson jahap nu va hösten här med regn och rusk till oss... Nu vill man till varmare breddgrader, men jag får nöja mig med att ligga under en filt med en kopp te.
VARFÖR GÖR MAN SÅNAHÄRINGA UPPDATERINGAR?! Tror ni resten av världen/Sverige are dyyying to see hur fan vädret är bara genom att logga in på fb?! Jag vet i alla fall att 99,9 % av min umgängeskrets inte vill kolla vädret via fb. Man har la en smartphone med en väderapp om man nu inte orkar kolla ut genom fönster!! Gaaah jag förstår mig inte på er retards ibland asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0