2012 i text

2012 VAR ÅRET DÅ
obama blev omvald president
jag blev närmaste närmaste närmaste vän med kajsa och emelie
facebook blev ett brev där privatpersoner kunde skriva sin skit till företag
filip och fredrik höll i kristallen
jag åkte till italien två gånger
katt-memes och andra memes breakade
alla hade en iphone och allt blev "smart"
jag hånglade, mycket
jag blev brunetto igen
swedish house mafia blev hype:ade i en vecka
twitter blev min älskling
alla försökte vara roliga i sociala medier
JAG FYLLDE 20 bazt
gifs togs till en helt ny nivå, väntar bara på att gifboom ska säga BOOM
lärde mig allt om sociala medier och att man måste ha allt????
instagram blev HUGE 
jag festade jävel varenda helg
9gag, behöver jag säga mer?
93orna tog studentjävlen
min prövotid gick ut (<3333333333)
allt gick att googla (från godaste pannkakorna till making 3d face och cat gif laugh)
jag flyttade hemifrån
google poetics kom
pinterest
zlatan vann guldbölla
snön kom och sj sög balle och alla blev chockade över det vita på marken
sverige vann eurovision (!!!!)
europa blev urfattigt
vi fick en liten prinsessa
TYP SÅDÄR HAR 2012 SETT UT OCH PÅ FREDAG SKA VI DÖ. sköj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0