hanapee

Hanapee har beskrivit varför Chuck Bass är den grymmaste killen. Jag vet en kille som inte är en karaktär som passar perfekt in på beskrivningen. Han är bäst, verkligen bäst. Bara acnejeans. Fluga, skjorta och kavaj vid fina tillfällen. Perfekta kängor. Bruna ögon. Grymt. Han är fanemej perfekt. Men men, enough om honom och back to Bass. Såhär skrev hanapee om honom och varför han vinner ALLT angående bäst-het. ::::

Renheten. Makten. Det välklädda. Kisande ögonen. Stadiga blicken. Samanbitna käkarna. Det frånvarande leendet. Den icke-spellivinkiga sidan. Den sköra sidan! Då han tror att han inte kan bli älskad. Ååååh. Och all åtrå han känner för Blair (mig). Jag har helt gett upp det här med att tycka om "skitiga" looken hos män. Vill ha en välklädd, men absolut inte "stekig" på det stockholms-sättet *kräks*. Nu snackar vi skräddarsytt med en överraskande knorr. Vill ha en Chuck Blass helt enkelt. (eller ja, Anton är ju bäst, men om jag MÅSTE välja bland kända män....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0